METODA ANIMACJI SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH NA RZECZ DOBRA WSPÓLNEGO
| 65 • utworzenie strony internetowej promującej Szlak Jabłkowy, www.jablkowa.warka.pl , • upowszechnienie jabłka jako dobra wspólnego mieszkańców Warki. Długofalowe korzyści społeczne to przede wszystkim: • ożywienie przestrzeni publicznej, która zaczęła służyć mieszkańcom jako miejsce odpo- czynku, relaksu, prezentacji różnych form aktywności społecznej, • działanie Szlaku Jabłkowego, odwiedzanego przez miejscowych, a także turystów, którzy stanowią dodatkowe źródło dochodów mieszkańców oraz małych, często rodzinnych firm i organizacji znajdujących się na szlaku, • kontynuowanie przez partnerstwo wspólnych działań na rzecz dobra wspólnego, np. kolej- nych wydarzeń z udziałem mieszkańców związanych tematycznie z jabłkiem, • integrowanie się mieszkańców wokół dobra wspólnego, • jabłko stało się rozpoznawalnym znakiem firmowym Warki 30 . Partnerzy: • Stowarzyszenie W.A.R.K.A. – lider partnerstwa, „Działaj Lokalnie” • 15 grup senioralnych z powiatu grójeckiego • Sklep ABC Dziecka • AdDesigner.pl – Agencja Reklamowa • Agroturystyka Kuźnia Talentów • Albero Warka • Arysta LifeScience • Babskim okiem – pracownia fotograficzna • Bank Spółdzielczy w Warce • Browar Warka • Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nowej Wsi • Centrum Sportu i Rekreacji w Warce • Coshtella • CUK Ubezpieczenia • DuPont • Dwa Jabłka • Eurodom AGD Dębowscy • Forma Fitness & Odchudzanie • Fotobudka BumCykCyk • Fundacja Młodzi dla Warki • Dworek na Długiej w Warce • Gospodarstwo agroturystyczne Antonówka 30 Więcej informacji: www.stowarzyszeniewarka.pl/
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTU4MDI=